Grafika

A megfelelően kidolgozott grafikai elemek talán a legfontosabbak, hiszen minden állomásnak az alapja. Ugyanúgy jelen van a web design-ban, mint az animációkban, filmekben, fotókban. Gondoljunk csak bele például egy cég logója szinte mindenhol ott van.
Milyen legyen egy logó? Egyedi és emlékezetes, hogyha valaki rá pillant egyből tudja, hogy miről is van szó.
A cég, vagy termék logójának megtervezésénél fő szempont az, hogy egyszerűen megjegyezhető legyen és a kész anyagok elkészülésekor a megrendelő több formátumban megkapja hogy a későbbiekben egyszerűbben lehessen felhasználni. 

Reklám és arculat

A megfelelő reklám fontos része a vállalkozás, vagy az eladni kívánt termék sikerességének. Hiába jó egy válalkozás abban amit csinál, vagy egy termék, ha a vevők nem tudnak róla, vagy nem a megfelelő réteghez jut el. 
Egy teljesen kidolgozott arculat későbbiekben nagy segítség lehet ha több felületen kell megjelenni a válalkozásnak, vagy a terméknek. Fontos hogy azonos stílusban jelenjen meg, hogy a vásárlók egy “megszokott” formájához szokjanak hozzá és később egy töredék információból is tudják miről van szó.

Erre néhány példa: 
– Pipás cipőmárka (Nike)
– Ágaskodó fekete ló, autó márka (Ferrari)
– Sárga gömbölyített nagy M betű, étterem  (McDonalds)

És ez csak 3 példa a nagyvilágból.

FIZIKÁLIS

Szórólap, plakát, poszter, prospektus, névjegykártya, autó dekor, reklám és ajándéktárgyak, …stb. 

 

DIGITÁLIS

Digitális grafikák, reklámfilmek, fotózás, animációk, rádió reklámok.

HungarianEnglishGerman